• Központ

    +36 1 253 5282


    +36 1 253 5283
  • Központ

    +36 70 369 7988


    +36 1 294 6142

Rotoros betonsimító

A rotoros betonsimítók (helikopter rendszerű simítók) friss, de már enyhén megszilárdult betonfelületek simítására szolgálnak. Használatukkal teljesen sima, egyenletes és tömör betonfelület érhető el. A simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetjük el a végleges felületet. A rotoros simítók használata önmagában is keményíti a felületet, de ebben a munkafázisban a felületkeményítő adalékok bedolgozása is megoldható. A rotoros betonsimítók használatával elérhető síma felületeken már szükségtelen a drága aljzatkiegyenlítő anyagok használata.

A gépek kiválasztásakor az alábbiakat érdemes mérlegelni:

  • Motor: az általunk forgalmazott rotoros betonsimítók eredeti, GX sorozatú, ipari HONDA motorokkal vannak felszerelve.
  • Munkaszélesség: ez a ténylegesen megmunkált felület átmérője, nagyobb átmérőjű gépekkel gyorsabban végezhető el az adott munka, a kisebb gépek a falak mentén is teljesen lesimítják a betont és könnyebben mozgathatóak, szállíthatóak.
  • Felszereltség: a rotoros betonsimítók használata az átlagos építőipari gépekhez képest több tapasztalatot igényel, mindenképpen helyezzen hangsúlyt a gépek biztonsági megoldásáinak megismerésére. A behajtható kar megkönnyíti a szállítást, tárolást, az elforduló védőgyűrű a falak mentén is engedi a munkavégzést, a magasan elhelyezett kezelőszervek kényelmesebbé teszik a munka elvégzését.
  • Súly: A gépek kialalkításukból és méreteikből eredően eltérő súlyúak, ha fontos szempont a gépek könnyű mozgathatósága és szállíthatósága mérlegelni kell ezt a tényezőt is.
  • Gyártó: Csak megbízható beszerzési forrásból és az előírt minőségi tanúsítványokkal rendelkező gépet vásárolja meg. Az általunk forgalmazott roros betonsimító gépek CE igazolással rendelkeznek. 

A rotoros betonsimítók használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

  • 1
  • 2
  • Utolsó
  • Következő
Rotoros betonsimító AGT 4-600

20-4-600

A rotoros betonsimító különböző típusait aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.
A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk végfelületet.
Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

 


	Egyenletes működés és könnyű irányítás
	Erősített hajtómű
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kopásálló, acéllapátok
	Kis szervizigény és üzemeltetési költség
	Simító átmérő 60 cm 
	Lapátok száma 4 db
	HONDA GX120 motor, olajszint érzékelővel


 

Leszállított tartozékok:

simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


	 
	 


Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér



	
		
			Szállítási kód
			15
		
		
			Motor
			HONDA GX120
		
		
			Üzemanyag
			benzin
		
		
			Tank (liter)
			2
		
		
			Rotorátmérő (mm)
			600
		
		
			Lapátok száma (db)
			4
		
		
			Súly (kg)
			60
		
		
			VTSZ
			8464.2080
Cikkszám 20-4-600
Bruttó súly (kg) 70
Raktáron
Nettó ár: 330 630 Ft
Bruttó ár: 419 900 Ft
Rotoros betonsimító AGT 4-900

20-4-900

A rotoros betonsimító különböző típusait aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.
A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk végfelületet.
Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

 


	Egyenletes működés és könnyű irányítás
	Erősített hajtómű
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kopásálló, acéllapátok
	Kis szervizigény és üzemeltetési költség
	Simító átmérő 90 cm 
	Lapátok száma 4 db
	HONDA GX160 motor, olajszint érzékelővel


 

Leszállított tartozékok:

simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


	 
	 


Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér



	
		
			Szállítási kód
			15
		
		
			Motor
			HONDA GX160
		
		
			Üzemanyag
			benzin
		
		
			Tank (liter)
			3,1
		
		
			Rotorátmérő (mm)
			900
		
		
			Lapátok száma (db)
			4
		
		
			Súly (kg)
			68
		
		
			VTSZ
			8464.2080
Cikkszám 20-4-900
Bruttó súly (kg) 81
Hamarosan érkezik
Nettó ár: 362 126 Ft
Bruttó ár: 459 900 Ft
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT60H160

75-BT60H160

Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT60H160 (behajtható karral)

 

Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve

Minőség, Megbízhatóság, Hosszú élettartam

 

HONDA GX160 motorral szerelve - olajszint érzékelővel

Behajtható karral 
 


	Simító átmérő 60 cm 
	Lapátok száma 4 db


 

Kisebb felületeknél, szűk helyeken, vagy esetleg meglévő falaknál, oszlopoknál ezt a forgó védőgyűrűvel szerelt rotoros betonsimítót ajánljuk. A forgó védőgyűrűvel szerelt betonsimítókat közvetlenül a fal mentén is bátran lehet használni, mivel a simítólapátok széle ugyan közel van a falhoz, de azt nem érintik.

A külső védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

 

A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.

A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.

Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

 

Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.

A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt garantáltan hosszú élettartamot nyújt.

Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk.

 


	
		
			
			Motor
			
			
			Honda GX160 (5,5 LE)
			
		
		
			
			Üzemanyag
			
			
			benzin
			
		
		
			
			Méretek:

			-hossz

			-magasság

			-szélesség
			
			 
			1490 mm

			910 mm

			600 mm
			
		
		
			
			Simító átmérő
			
			
			∅ 600 mm
			
		
		
			
			Súly
			
			
			53 kg
			
		
		
			
			Zajszint
			
			
			97-103 Lwa
			
		
		
			
			Fogantyú rezgése
			
			
			1,1 - 1,5 m/s
			
		
		
			
			Simítólapátok száma
			
			
			4 db
			
		
	



	Forgó acél védőgyűrű, kerülete védőgumival felszerelve
	Betonsimítás szorosan a fal mentén is
	Kopásálló acéllapátok (4db)
	Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
	Rendkívül merev ikercsöves összecsukható irányító-, vezérlőkar (egyszerűbb szállítás)
	Egyenletes működés és könnyű irányítás
	Kényelmes fogantyú, biztonsági vészleállítóval felszerelve
	Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
	Centrifugális kuplung
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség


 

 

Leszállított tartozékok:


	simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


 

Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér
Cikkszám 75-BT60H160
Bruttó súly (kg) 53
Raktáron
Nettó ár: 417 244 Ft
Bruttó ár: 529 900 Ft
Rotoros betonsimító AGT 4-1200

20-4-1200

A rotoros betonsimító különböző típusait aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.
A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk végfelületet.
Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

 


	Egyenletes működés és könnyű irányítás
	Erősített hajtómű
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kopásálló, acéllapátok
	Kis szervizigény és üzemeltetési költség
	Simító átmérő 120 cm 
	Lapátok száma 4 db
	HONDA GX270 motor, olajszint érzékelővel


 

Leszállított tartozékok:

simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


	 
	 


Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér



	
		
			Szállítási kód
			15
		
		
			Motor
			HONDA GX270
		
		
			Üzemanyag
			benzin
		
		
			Tank (liter)
			5,3
		
		
			Rotorátmérő (mm)
			1200
		
		
			Lapátok száma (db)
			4
		
		
			Súly (kg)
			105
		
		
			VTSZ
			8464.2080
Cikkszám 20-4-1200
Bruttó súly (kg) 115
Hamarosan érkezik
Nettó ár: 464 488 Ft
Bruttó ár: 589 900 Ft
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT75HE160

75-BT75HE160

Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT75HE160  (behajtható karral)

 

Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve

Minőség, Megbízhatóság, Hosszú élettartam

 

HONDA GX160 motorral szerelve - olajszint érzékelővel

Behajtható karral 
 


	Simító átmérő 75 cm 
	Lapátok száma 4 db


 

Kisebb felületeknél, szűk helyeken, vagy esetleg meglévő falaknál, oszlopoknál ezt a forgó védőgyűrűvel szerelt rotoros betonsimítót ajánljuk. A védőgyűrűvel szerelt betonsimítókat közvetlenül a fal mentén is bátran lehet használni, mivel a simítólapátok széle ugyan közel van a falhoz, de azt nem érintik. 

A külső védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást. 
 

A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.

A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.

Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

 

Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.

A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt garantáltan hosszú élettartamot nyújt.

Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk.

 


	
		
			
			Motor
			
			
			Honda GX160 (5,5 LE)
			
		
		
			
			Üzemanyag
			
			
			benzin
			
		
		
			
			Méretek:

			-hossz

			-magasság

			-szélesség
			
			 
			1640 mm

			990 mm

			750 mm
			
		
		
			
			Simító átmérő
			
			
			∅ 750 mm
			
		
		
			
			Súly
			
			
			67 kg
			
		
		
			
			Zajszint
			
			
			97-103 Lwa
			
		
		
			
			Fogantyú rezgése
			
			
			1,1 - 1,5 m/s
			
		
		
			
			Simítólapátok száma
			
			
			4 db
			
		
	



	Forgó acél védőgyűrű, kerülete védőgumival felszerelve
	Betonsimítás szorosan a fal mentén is
	Kopásálló acéllapátok (4db)
	Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
	Rendkívül merev ikercsöves behajtható irányító-, vezérlőkar (egyszerűbb szállítás)
	Egyenletes működés és könnyű irányítás
	Kényelmes fogantyú, biztonsági vészleállítóval felszerelve
	Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
	Centrifugális kuplung
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség


 

 

Leszállított tartozékok:


	simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


 

Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér
Cikkszám 75-BT75HE160
Bruttó súly (kg) 71
Hamarosan érkezik
Nettó ár: 472 362 Ft
Bruttó ár: 599 900 Ft
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT90H160

75-BT90H160

Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT90H160  (nem behajtható karral)

 

Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve

Minőség, Megbízhatóság, Hosszú élettartam

 

HONDA GX160 motorral szerelve - olajszint érzékelővel

Merev, duplán erősített nem behajtható karral 
 


	Simító átmérő 90 cm 
	Lapátok száma 4 db


 

Nagyobb területek, csarnokok, raktárak stb. betonfelületének simítására.

Gépkölcsönzőkbe is ajánljuk.

 

A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.

A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.

Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső acél védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

 

Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.

A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt, illetve a  simítókarok és simítólapátok pontos kialakításának köszönhetően kíméletesen simítják a betonfelületet, ráadásul kopásálló tulajdonságuk garantáltan hosszú élettartamot biztosít.

 

A simítólapátok betonfelülettel való érintkezése, vízszintessel bezárt szöge:

Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk. 

Az egyedi lapát-kiegyensúlyozás eredménye a kényelmes, pontos kezelhetőség.

 

Krómozott védőgyűrű és irányítókar a könnyű tisztítást segíti.

 

A fő acél irányítókar mindkét oldalirányban hegesztett acélcsővel van erősítve, ezáltal rendkívül merev tartást biztosít, és garantálja a rotoros betonsimító könnyű irányíthatóságát. Az irányítókar nem behajtható.

A nyél maximális védelmet nyújt a vezérlő kábeleknek és vezetékeknek mert az acélcső belsejében futnak, perforált be- és kivezetéssel.

 

Precíz kialakítású, erősített bronz fogaskerék az edzett csigakerekes hajtóműhöz tervezve.

Ütésálló alumínium hajtóműház.

Kúpos kialakítású főtengely a rotorkereszt megfelelő illesztése, és rögzítése érdekében.

 


	
		
			
			Motor
			
			
			Honda GX160 (5,5 LE)
			
		
		
			
			Üzemanyag
			
			
			benzin
			
		
		
			
			Méretek:

			-hossz

			-magasság

			-szélesség
			
			 
			1850 mm

			960 mm

			960 mm
			
		
		
			
			Simító átmérő
			
			
			∅ 900 mm
			
		
		
			
			Súly
			
			
			78 kg
			
		
		
			
			Zajszint
			
			
			97-103 Lwa
			
		
		
			
			Fogantyú rezgése
			
			
			1,1 - 1,5 m/s
			
		
		
			
			Simítólapátok száma
			
			
			4 db
			
		
	



	Krómozott acél védőgyűrű (könnyű tisztítás), gumi rezgéscsökkentővel felszerelve
	Betonsimítás szorosan a fal mentén is
	Kopásálló acéllapátok (4db)
	Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
	Rendkívül merev, duplán erősített és krómozott irányító-, vezérlőkar (könnyű tisztíthatóság)
	Csúszásmenetes és kényelmes markolat, kettős biztonsági vészleállítóval felszerelve
	Egyenletes működés és könnyű irányíthatóság
	Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
	Erősített hajtómű
	Centrifugális kuplung
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség
	Beépített emelőszem


 

 

Leszállított tartozékok:


	simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


 

Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér
Cikkszám 75-BT90H160
Bruttó súly (kg) 78
Raktáron
Nettó ár: 472 362 Ft
Bruttó ár: 599 900 Ft
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT90HF160 (behajtható karral)

75-BT90HF160

Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT90HF160  (behajtható karral)

 

Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve

Minőség, Megbízhatóság, Hosszú élettartam

 

HONDA GX160 motorral szerelve - olajszint érzékelővel

Merev, duplán erősített behajtható karral 
 


	Simító átmérő 90 cm 
	Lapátok száma 4 db


 

Nagyobb területek, csarnokok, raktárak stb. betonfelületének simítására.

Gépkölcsönzőkbe is ajánljuk.

 

A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.

A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.

Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső acél védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

 

Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.

A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt, illetve a  simítókarok és simítólapátok pontos kialakításának köszönhetően kíméletesen simítják a betonfelületet, ráadásul kopásálló tulajdonságuk garantáltan hosszú élettartamot biztosít.

 

A simítólapátok betonfelülettel való érintkezése, vízszintessel bezárt szöge:

Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk. 

Az egyedi lapát-kiegyensúlyozás eredménye a kényelmes, pontos kezelhetőség

 

Krómozott védőgyűrű és irányítókar a könnyű tisztítást segíti.

 

A fő acél irányítókar mindkét oldalirányban hegesztett acélcsővel van erősítve, ezáltal rendkívül merev tartást biztosít, és garantálja a rotoros betonsimító könnyű irányíthatóságát. Emellet behajtható, ami a szállítást könnyíti meg.

A nyél maximális védelmet nyújt a vezérlő kábeleknek és vezetékeknek mert az acélcső belsejében futnak, perforált be- és kivezetéssel.

 

Precíz kialakítású, erősített bronz fogaskerék az edzett csigakerekes hajtóműhöz tervezve.

Ütésálló alumínium hajtóműház.

Kúpos kialakítású főtengely a rotorkereszt megfelelő illesztése, és rögzítése érdekében.

 


	
		
			
			Motor
			
			
			Honda GX160 (5,5 LE)
			
		
		
			
			Üzemanyag
			
			
			benzin
			
		
		
			
			Méretek:

			-hossz

			-magasság

			-szélesség
			
			 
			1850 mm

			960 mm

			960 mm
			
		
		
			
			Simító átmérő
			
			
			∅ 900 mm
			
		
		
			
			Súly
			
			
			78 kg
			
		
		
			
			Zajszint
			
			
			97-103 Lwa
			
		
		
			
			Fogantyú rezgése
			
			
			1,1 - 1,5 m/s
			
		
		
			
			Simítólapátok száma
			
			
			4 db

			 
			
		
	



	Krómozott acél védőgyűrű (könnyű tisztítás), gumi rezgéscsökkentővel felszerelve
	Betonsimítás szorosan a fal mentén is
	Kopásálló acéllapátok (4db)
	Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
	Rendkívül merev, duplán erősített és krómozott behajtható irányító-, vezérlőkar (egyszerű szállítás, könnyű tisztíthatóság)
	Csúszásmenetes és kényelmes markolat, kettős biztonsági vészleállítóval felszerelve
	Egyenletes működés és könnyű irányíthatóság
	Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
	Erősített hajtómű
	Centrifugális kuplung
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség
	Beépített emelőszem


 

 

Leszállított tartozékok:


	simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


 

Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér
Cikkszám 75-BT90HF160
Bruttó súly (kg) 79
Raktáron
Nettó ár: 503 858 Ft
Bruttó ár: 639 900 Ft
Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT120H270

75-BT120H270

Rotoros betonsimító BETONTROWEL BT120H270  (nem behajtható karral)

 

A betonsimítás specialistája

 

Tökéletes választás, ha betonsimításról van szó. 

Kiváló kiegyensúlyozás még 120cm-es átmérővel is. Súlyának és erejének köszönhetően kb. 2-szer hatékonyabb, mint egy ∅ 90cm-es rotoros betonsimító. 
 

Strapabíró konstrukció, kemény munkára tervezve

Minőség, Megbízhatóság, Hosszú élettartam

 

HONDA GX270 motorral szerelve - olajszint érzékelővel

Merev, duplán erősített nem behajtható karral 
 


	Simító átmérő 120 cm 
	Lapátok száma 4 db


 

Nagy területek, csarnokok, raktárak stb. betonfelületének simítására.

Gépkölcsönzőkbe is ajánljuk.

 

A BETONTROWEL rotoros betonsimítókat aljzatbetonok készítéséhez és a padlóburkolás előkészítéséhez javasoljuk. Használatukkal teljesen sima betonfelület készíthető.

A durva simítást először a simítótányérral végezzük, majd ezután a glettelő lapátokkal készíthetünk sima végfelületet.

Robosztus kialakítás, a nagyobb súly tökéletesebb betonfelületet eredményez.

A külső acél védőgyűrű  minimalizálja a falak mentén és a sarkokban szükséges kézi simítást.

Használatával a betonsimítás nem csak egyszerűbb és kényelmesebb, hanem sokkal gyorsabb is, amivel rengeteg időt és pénzt takaríthat meg.

 

Kitűnően kialakított és erősített hajtómű szerkezet problémamentes működést biztosít hosszú távon.

A precízen kidolgozott és erősített rotorkereszt, illetve a  simítókarok és simítólapátok pontos kialakításának köszönhetően kíméletesen simítják a betonfelületet, ráadásul kopásálló tulajdonságuk garantáltan hosszú élettartamot biztosít.

 

A simítólapátok betonfelülettel való érintkezése, vízszintessel bezárt szöge:

Simítólapátok szögének pontos és finom beállításával teljesen sima betonfelületet készíthetünk. 

Az egyedi lapát-kiegyensúlyozás eredménye a kényelmes, pontos kezelhetőség.

 

Krómozott védőgyűrű és irányítókar a könnyű tisztítást segíti.

 

A fő acél irányítókar mindkét oldalirányban hegesztett acélcsővel van erősítve, ezáltal rendkívül merev tartást biztosít, és garantálja a rotoros betonsimító könnyű irányíthatóságát. Az irányítókar nem behajtható.

A nyél maximális védelmet nyújt a vezérlő kábeleknek és vezetékeknek mert az acélcső belsejében futnak, perforált be- és kivezetéssel.

 

Precíz kialakítású, erősített bronz fogaskerék az edzett csigakerekes hajtóműhöz tervezve.

Ütésálló alumínium hajtóműház.

Kúpos kialakítású főtengely a rotorkereszt megfelelő illesztése, és rögzítése érdekében.

 


	
		
			
			Motor
			
			
			Honda GX270 (9,0 LE)
			
		
		
			
			Üzemanyag
			
			
			benzin
			
		
		
			
			Méretek:

			-hossz

			-magasság

			-szélesség
			
			 
			2130 mm

			1040 mm

			1250 mm
			
		
		
			
			Simító átmérő
			
			
			∅ 1200 mm
			
		
		
			
			Súly
			
			
			118 kg
			
		
		
			
			Zajszint
			
			
			97-103 Lwa
			
		
		
			
			Fogantyú rezgése
			
			
			1,1 - 1,5 m/s
			
		
		
			
			Simítólapátok száma
			
			
			4 db
			
		
	



	Krómozott acél védőgyűrű (könnyű tisztítás), gumi rezgéscsökkentővel felszerelve
	Betonsimítás szorosan a fal mentén is
	Kopásálló acéllapátok (4db)
	Pontos lapátszög állítás kézi forgókerékkel
	Rendkívül merev, duplán erősített és krómozott irányító-, vezérlőkar (könnyű tisztíthatóság)
	Csúszásmenetes és kényelmes markolat
	Kettős biztonsági vészleállítóval felszerelve
	Egyenletes működés és könnyű irányíthatóság
	Strapabíró műanyag védőcsöves kábelvédelem, illetve perforált be- és kivezetések az irányítókaron az elektromos kábelek sérülésének, kopásának elkerülése érdekében
	Erősített hajtómű
	Centrifugális kuplung
	Egyszerű olajszint-ellenőrzés
	Kis szervizigény és alacsony üzemeltetési költség
	Beépített emelőszem


 

 

Leszállított tartozékok:


	simító lapátkészlet - 1 szett   (4db glettlapát)


 

Rendelhető tartozékok:

-simító lapátkészlet (4 db glettlapát)

-simítótányér
Cikkszám 75-BT120H270
Bruttó súly (kg) 110
Hamarosan érkezik
Nettó ár: 645 591 Ft
Bruttó ár: 819 900 Ft
Lapátkészlet 600mm (glettelő)

75-F60412

0
	
		
			Szállítási kód
			20
Cikkszám 75-F60412
Bruttó súly (kg) 4
Raktáron
Nettó ár: 10 228 Ft
Bruttó ár: 12 990 Ft
Lapátkészlet 900mm (glettelő)

75-F90416

0
	
		
			Szállítási kód
			20
Cikkszám 75-F90416
Bruttó súly (kg) 5
Raktáron
Nettó ár: 12 591 Ft
Bruttó ár: 15 990 Ft
Lapátkészlet 1200mm (glettelő)

75-F120416

0
	
		
			Szállítási kód
			20
Cikkszám 75-F120416
Bruttó súly (kg) 5
Raktáron
Nettó ár: 14 953 Ft
Bruttó ár: 18 990 Ft
Simítótányér 60cm

75-FP604

0
	
		
			Szállítási kód
			20
Cikkszám 75-FP604
Bruttó súly (kg) 5
Raktáron
Nettó ár: 14 953 Ft
Bruttó ár: 18 990 Ft
Simítótányér 94cm

20-42750
Cikkszám 20-42750
Bruttó súly (kg) 22
Hamarosan érkezik
Nettó ár: 21 252 Ft
Bruttó ár: 26 990 Ft
Simítótányér 123cm

75-FP12308NP

0
	
		
			Szállítási kód
			20
Cikkszám 75-FP12308NP
Bruttó súly (kg) 31
Raktáron
Nettó ár: 29 126 Ft
Bruttó ár: 36 990 Ft
Simítótányér 94cm jobb-bal forgásirány (ikerrotoroshoz is)

75-FP9408NP

0
	
		
			Szállítási kód
			20
		
		
			VTSZ
			8479.1000
		
		
			Csomagolás
			papírdoboz
Cikkszám 75-FP9408NP
Bruttó súly (kg) 20
Raktáron
Nettó ár: 21 252 Ft
Bruttó ár: 26 990 Ft
  • 1
  • 2
  • Utolsó
  • Következő